Babeczki! trzeba badać swoje piersi! Regularnie! Wykonujcie samobadanie piersi i namawiajcie do tego mamy, córki, ciocie, siostry, przyjaciółki, koleżanki i wszystkie inne kobiety...

Już
20 września br. ruszy II edycja kampanii Dotykam=Wygrywam, kampanii,
która nie pozwala Polkom zapomnieć o regularnym wykonywaniu samobadania
piersi. Kampania organizowana będzie przez markę Panache, Fundację
Rak’n’Roll, Teatr Studio Buffo i markę modową MUSES Urbańska &
Komornicka, by oswoić Polki z dotykiem, który pozwala wygrać życie. Tym
razem organizatorzy postawili na siłę obrazu filmowego.
Statystki mówią same za siebie. Co roku na raka piersi zapada 12 000 Polek. Prawie połowa z nich umiera,
bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jeśli Polki chcą realizować
swoje marzenia i być pewne swojego zdrowia, muszą nosić odpowiednio
dopasowaną bieliznę i wykonywać regularne samobadanie piersi.
Dobrze dobrany biustonosz to nie tylko korzyści zdrowotne, ale i lepsze samopoczucie, które daje kobiecie pewność siebie – mówi Marta Samborska, członek zarządu Fundacji Rak’n’Roll.
Akcja Dotykam=Wygrywam odniosła w ubiegłym roku ogromny sukces medialny, poparły ją także celebytki: Katarzyna Cichopek – Hakiel, Aleksandra Kisio, Daria Widawska, Anna Gzyra, Markia i Rozalia Mancewicz. – Dzięki pozytywnie nastawionym do tematu profilaktyki mediom i gwiazdom udało nam się dotrzeć z przesłaniem Dotykam=Wygrywam do szerokiego grona kobiet. Walczymy o to, aby wylansować modę wśród Polek na samobadanie piersi – mówi Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache.
– Dla nas ta akcja miała jednak także wymiar bardzo realny, bliski,
bowiem jedna z naszych pracownic poprzez samobadanie piersi i badanie
USG, na które wysłaliśmy wszystkie pracujące w naszej firmie kobiety,
wykryła u siebie guza. Dzięki błyskawicznym działaniom udało się ją
uratować przed najgorszym – dziś jest z nami, uśmiechnięta, radosna – i
to dla nas największy dowód, że warto – podkreśla organizatorka.
Ambasadorem tegorocznej edycji kampanii Dotykam-Wygrywam jest duet Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka. "Najcenniejsze
w życiu każdej kobiety (i nie tylko) jest zdrowie. My, kobiety,
najczęściej w codziennym życiu zapominamy o sobie bo zawsze naszym
zdaniem jest "coś" ważniejszego do zrobienia, załatwienia. Dajmy sobie
chwilę dzięki której możemy zyskać bardzo wiele!" - Natasza Urbańska i
Agnieszka Komornicka, duet MUSES.

Dzięki kampanii ‘Dotykam
= Wygrywam’ w sklepach z bielizną Panache na terenie całej Polski, w
Teatrze Studio Buffo i w butiku MUSES Urbańska&Komornicka w
Warszawie będzie można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic z instruktażem wykonania samobadania piersi, przypominające o tej ważnej czynności.
Dodatkowo
cała akcja, ma wesprzeć działania fundacji Rak’n’Roll - Wygraj życie!
Dlatego 10% z zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy z oferty Panache
zostanie przekazane na cele statutowe fundacji.
Całkowitą nowością w tej edycji będzie zangażowaneie Polek w to, by motywowały siebie nawzajem do regularnych badań poprzez krótkie formy filmowe. 20 września na stronie www.dotykamwygrywam.pl pojawi się aplikacja konkursowa „DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ”.
Tu bedzie można wgrać swój krótki, nakręcony nawet telefonem komórkowym
film, w którym wyrażona zostanie odpowiedź na pytanie dlaczego warto
się badać. Spośród nadesłanych filmów wyłonione zostana trzy osoby,
które zaprosimy na uroczystą
konferencję prasową w Teatrze Studio Buffo, podczas której zaproszeni
goście, partnerzy kampanii, polscy celebryci i przedstawiciele mediów,
będą głosować na najlepszy film. Nagroda za I miejsce to aż 10 kompletów
bielizny Panache (wartość 3000zł).
Więcej
informacji o akcji oraz adresy sklepów z bielizną marek Panache
biorących udział w kampanii znajdą Państwo już wkrótce na stronie www.dotykamwygrywam.pl, www.panache.pl, www.studiobuffo.com.pl i www.raknroll.pl
Komentarze
Prześlij komentarz
Masz problem z doborem biustonosza? Napisz, z pewnością razem sobie z tym poradzimy. Chcesz zostawić komentarz - zostaw, będzie mi bardzo miło.
Dziękuję, za każde słowo :)